مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1395 ساعت 12:062017-01-06فرهنگي

نکوداشت استاد سلیم مؤذن زاده در حوزه هنری برگزار می شود


آیین نکوداشت استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی همزمان با چهلمین روز درگذشت این ذاکر فقید اهل بیت(ع) در حوزه هنری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، آیین پاسداشت زنده یاد استاد سلیم موذن زاده اردبیلی مداح اهل بیت(ع) دوشنبه 20 دی ماه با عنوان مرصع خوان خورشید در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

محسن مومنی شریف، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، در یادداشت کوتاهی به بهانه برگزاری این مراسم آورده است: بزرگداشت زنده یاد استاد سلیم موذن زاده اردبیلی، پاسداشت بی قراری روحی عاشق است در پیوستن به مبداء کل زیبایی ها و شکوفایی ها؛ پاسداشت جان های شایق و شکفته ای که در حماسه عاشورا جز زیبایی و جمال ندیده اند و هنر خویش را وقف روایت آن عشق ناب نموده اند.

اکنون که مرصع خوان خورشید به ملاقات یار، بار یافته است، در یادبود آن نادره دوران با حضور هنرمندان و فرهیختگان، مجلس ذکری آراسته ایم تا کام جان به تجرع نوای سلیم تازه کنیم.

سلیم موذن زاده اردبیلی در سال 1315 خورشیدی در محله تازه شهر اردبیل چشم بر جهان گشود.

صدای خوب در خانواده وی موروثی بوده و شیخ فرج اردبیلی پدر بزرگ، شیخ کریم پدر استاد سلیم و تمام برادرانش به نام های شادروانان نعیم، رحیم و داوود موذن زاده اردبیلی از صدای بسیار خوب برخوردار بوده اند که همه آنان از این نعمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت استاد سلیم مؤذن زاده در حوزه هنری برگزار می شود

نکوداشت استاد سلیم مؤذن زاده در حوزه هنری برگزار می شود