مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1395 ساعت 15:062017-01-06سياسي

خطیب جمعه آبیک: موضع دولت در زمینه حقوق های نجومی دروغ است


دولت یازدهم با مدیریت اشرافی از نظر سیاسی و خارجی، ملت را تحقیر و در معرض توهین قرار داده است؛ موضع گیری های دولت در زمینه حقوق های نجومی علاوه بر اینکه دروغ است، - اهانت به ملت و بازی گرفتن شعور سیاسی مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از آبیک، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولیعصر (عج) به تفسیر آیه 71 سوره مبارکه انعام پرداخت و اظهار داشت: افرادی بودند که به واسطه انقلاب الهی و اسلامی، هدایت شده و انقلابی شدند اما در بین مسیر انقلاب از راه انقلاب بازگشته و عقب گرد کردند که می توان گفت مصداق آیه 71 سوره مبارکه انعام هستند.

وی خاطرنشان کرد: به افرادی که از مسیر انقلاب خارج شدند باید گفت که آمریکا را که از درب بیرون کرده ایم آیا عاقلانه است از پنجره واردش کنیم و دوباره به سوی گردن کلفت های بی مصرف آمریکا و صهیونیست بازگردیم.

امام جمعه شهر آبیک با بیان اینکه غش کردن برخی مسؤولان به سمت آمریکا سؤال برانگیز است، خاطرنشان کرد: مسؤولان با تسلیم پذیری در برابر آمریکا خود را تابلو می کنند که لازم است بگوییم این افراد عزت، غیرت و ذلت سرشان نمی شود.

موسوی اضافه کرد: کشورهایی که با آمریکا ارتباط سیاسی، اقتصادی و تجاری دارند در فقر می سوزند و در بدبختی و بیکاری غوطه ور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه آبیک: موضع دولت در زمینه حقوق های نجومی دروغ است

خطیب جمعه آبیک: موضع دولت در زمینه حقوق های نجومی دروغ است