مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1395 ساعت 15:102017-01-06سياسي

آینده ایران اسلامی سرشار از علم و معنویت +فیلم


بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ، ایران اسلامی آینده ای سرشار از علم و معنویت خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خوزستان ، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه اهواز با اشاره به دیدار مدال آوران دانشگاه صنعتی شریف با مقام معظم رهبری افزود : در این دیدار مدال آوران این دانشگاه ، مدال های خود را به معظم له اهدا کردند و رهبر معظم انقلاب با قبول این هدایاها این جوایز را به خود دانشجویان پس دادند.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای پیشرفت و توسعه علمی کشور تلاش کنیم اظهارداشت : در استان خوزستان نخبگان ، فرهیختگان و شرکت های دانش بنیان حضوری فعال دارند و باید ضمن حمایت از این عزیزان شاهد پیشرفت و توسعه کشور و استان باشیم.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه مسجد گوهر شاد در 17 دی سال 1314 ادامه داد : دراین روز جمعی از علما و مردم در اعتراض به قانون کشف حجاب توسط رضا خان در مسجد گوهر شاد تجمع کردند که به وسیله حکومت رضاخان مورد هجوم قرار گرفتند و جمعی از این عزیزان به شهادت رسیدند.

آیت الله موسوی جزایری گفت : رضا خان با الهام از سیاست دیکته شده ی انگلیس و پیروی از مربی اش آتاتورک حجاب را می خواست از سر بانوان ایرانی بردارد و به اسم آزادی بسیاری از زنان مومنه را مورد اهانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده ایران اسلامی سرشار از علم و معنویت +فیلم

آینده ایران اسلامی سرشار از علم و معنویت +فیلم