مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1395 ساعت 04:262017-01-07اقتصادي

کاهش ارزش پولی ملی


این که قدرت خرید پول ملی در طی 4 سال عمر دولت یازدهم کاهش یافته یا افزایش یافته را می توان از سفره مردم و جیب اقشار مختلف مردم به ماهو مردم نه مدیران نجومی بگیر و صاحب منصبان دولتی به عینه مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه رسالت در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: دولت یازدهم در پایان دوره تصدی 4 ساله اش قرار دارد.

4 سال پیش رییس این دولت با دادن وعده های فراوان ادعا داشت که برنامه ها و کلیدهای مختلفی برای بازکردن قفل های پولی، مالی و بانکی و اقتصادی دارد و در این ادعاها آنچنان تبلیغ کرد که گفت 100 روزه گره بسیاری از مشکلات اقتصادی را خواهد گشود.

اکنون 4 سال از آن وعده می گذرد نه تنها قفلی را باز نکرد بلکه چندین قفل هم بر درهای مالیه عمومی کشور و دهان های منتقدین زده شد و در سایه محرمانه کاری در دخل و خرج مملکت ، تصمیمات نادرستی گرفته شد که وصف خسارت هنگفت بر آنها توصیف نابجایی نیست .

یکی از آن خسارات کاهش ارزش پول ملی از طریق افزایش نرخ برابری ارزهای خارجی در برابر پول ملی است.

اسناد مسلم الصدور و مدارک مثبته این کاهش ارزش پولی ملی را نه به روایت مخالفان و منتقدان تصمیمات دولت که به گفته رییس دولت ترسو، بزدل ، نفهم و جهنمی هستند بلکه مستند به مصوبات دولت که به گواهی نه یک وزیر بلکه هیئت وزیران رسیده ، به شرح زیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ارزش پولی ملی

کاهش ارزش پولی ملی