مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1395 ساعت 16:402017-01-07بين الملل

مکزیک علیه ترامپ: سوزاندن شغل ها در مکزیک یعنی افزایش مهاجرت به آمریکا


" فلیپه کالدرون رییس جمهوری سابق مکزیک با انتقاد از اظهارات تهدید آمیز دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا، تلاش برای حذف فرصت های شغلی در مکزیک را به زیان آمریکا و دولت آینده این کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا، وی در صفحه توییتر خود خطاب به ترامپ نوشت: هر چه فرصت های شغلی بیشتری را در مکزیک بسوزانی، مهاجرت ها به آمریکا افزایش خواهد یافت.

کمی فکر کن! ترامپ در ماه های گذشته بارها علیه شرکت های آمریکایی که کارخانه های خود را در خاک مکزیک مستقر می کنند، موضع گرفته است.

وی اخیرا پیکان انتقاد خود را به سمت آن دسته از شرکت های خودروسازی نشانه گرفته که با هدف کاهش هزینه ها، خط تولید برخی خودروهای خود را در کشورهایی نظیر مکزیک و چین راه اندازی می کنند.

رییس جمهوری جدید آمریکا هفته گذشته در صفحه توییتر خود نوشت: جنرال موتورز مدل های مکزیکی شورولت کروز را بدون پرداخت تعرفه گمرکی به دست فروشندگان خودروی آمریکایی می رساند.

یا در آمریکا بساز؛ یا تعرفه گمرکی سنگینی پرداخت کن! سهام جنرال موتورز در پی این توییت، پیش از آغاز رسمی معاملات در بازار سهام وال استریت، موقتا اندکی کاهش یافت و سران این شرکت به سرعت با انتشار یک بیانیه، به این اظهارات واکنش نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکزیک علیه ترامپ: سوزاندن شغل ها در مکزیک یعنی افزایش مهاجرت به آمریکا

مکزیک علیه ترامپ: سوزاندن شغل ها در مکزیک یعنی افزایش مهاجرت به آمریکا