مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1395 ساعت 17:562017-01-07پزشكي

جشنواره سالاد سالم در مرودشت برگزار شد


جشنواره سالاد سالم در سالن رازی مرکز بهداشت شهرستان مرودشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مرودشت، کارشناس مسؤول واحد تغذیه مرکز بهداشت این شهرستان در مورد برگزاری جشنواره سالاد سالم اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه میوه ها و سبزی ها در سلامت و پیشگیری از بیماری ها، لازم بود تا سالادهایی را که با مواد سالم تهیه می شود به نمایش بگذاریم تا استفاده از غذای سالم در جامعه فرهنگ سازی شود.

شمیم جباری در مورد فواید مصرف روزانه سبزی ها گفت: سبزی ها سرشار از املاح معدنی مانند آهن، منیزیم، پتاسیم ویتامین A و همچنین مواد آنتی اکسیدانی است که ما را از ابتلا به بیماری های مختلف حفظ می کند.

وی افزود: سبزی ها باعث پیشگیری از سرطان، فشارخون، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی و ازجمله باعث کاهش اضافه وزن و چاقی می شود.

این کارشناس اضافه کرد: سبزی های سبز دارای کارتنوییدها، لوتیین و فلاونوییدها بوده که این مواد بدن را در مقابل سرطان محافظت و همچنین این نوع سبزی ها منبع غنی منیزیم است که در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی و فشارخون نقش بسزایی دارند.

در پایان این جشنواره که به همت رابطان سلامت و واحدهای مرکز بهداشت برگزار شده بود به افراد برتر که سالم ترین سالاد را درست کرده بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سالاد سالم در مرودشت برگزار شد

جشنواره سالاد سالم در مرودشت برگزار شد