مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1395 ساعت 15:102017-01-08ورزشي

حساسیت و دخالت دولت؛اسلحه کی روش روی شقیقه فدراسیون فوتبال


وقتی حسن روحانی در پی مراجعه گسترده مردم به صفحه اینستاگرام رییس جمهور، با توصیه دستورگونه اش حکم به مماشات با کی روش و عقب نشینی برابر خواسته های او را صادر کرد، - اما سوال مهم این است که آیا کی روش این امتیازات را برای خودش می خواهد؟ تا وقتی پاسخ این پرسش، منفی باشد فدراسیون فوتبال و حتی مجموعه وزارت ورزش مقابل حربه مرد موفق پرتغالی هیچ مسیری جز تن دادن به خواسته ها و تامین نیازهای بعضا نامتناسب با دارایی وسطح توان فوتبال نیمه حرفه ای ایران، ندارند.

کی روش با نبوغ خاص خود به درستی درک کرده است که افکارعمومی برای دولت حسن روحانی بسیارمهم است و فوتبال که سوار بر موج احساسات عمومی ، یکی از مولفه های شکل گیری ذهنیت عوام نسبت به توانمندی دولت تدبیر شده است حالا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به عنصری مهمتر از یک رشته ورزشی بدل شده است.

بد نیست بدانید اگر تیم ملی نتایج خوب دور رفت را در بازی های برگشت نیز ادامه دهد، تکلیف صعود ایران به جام جهانی با همین دو بازی پیش رو در نوروز 96 هم می تواند یکسره شود و این به تنهایی می تواند کمک بزرگی در صندوق های رای گیری باشد.

قرارگرفتن سلطانی فر به جای گودرزی در راس دستگاه ورزش و تمایلات شدید او به فوتبال برخلاف وزیر قبلی، این فشار را دو چندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت و دخالت دولت؛اسلحه کی روش روی شقیقه فدراسیون فوتبال

حساسیت و دخالت دولت؛اسلحه کی روش روی شقیقه فدراسیون فوتبال