مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1395 ساعت 16:252017-01-08ورزشي

حساسیت و دخالت دولت؛ اسلحه کی روش روی شقیقه فدراسیون فوتبال


وقتی حسن روحانی در پی مراجعه گسترده مردم به صفحه اینستاگرام رییس جمهور، با توصیه دستورگونه اش حکم به مماشات با کی روش و عقب نشینی برابر خواسته های او را صادر کرد، - اما پرسش مهم این است که آیا کی روش این امتیازات را برای خودش می خواهد؟ تا وقتی پاسخ این پرسش، منفی باشد فدراسیون فوتبال و حتی مجموعه وزارت ورزش مقابل حربه مرد موفق پرتغالی هیچ مسیری جز تن دادن به خواسته ها و تأمین نیازهای بعضا نامتناسب با دارایی و سطح توان فوتبال نیمه حرفه ای ایران، ندارند.

کی روش با نبوغ خاص خود به درستی درک کرده که افکارعمومی برای دولت حسن روحانی بسیار مهم است و فوتبال که سوار بر موج احساسات عمومی، یکی از مؤلفه های شکل گیری ذهنیت عوام نسبت به توانمندی دولت تدبیر شده، حالا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به عنصری مهمتر از یک رشته ورزشی بدل شده است.

بد نیست بدانید اگر تیم ملی نتایج خوب دور رفت را در بازی های برگشت نیز ادامه دهد، تکلیف صعود ایران به جام جهانی با همین دو بازی پیش روی در نوروز 96 هم می تواند یکسره شود و این به تنهایی می تواند کمک بزرگی در صندوق های رأی گیری باشد.

قرار گرفتن سلطانی فر به جای گودرزی در رأس دستگاه ورزش و تمایلات شدید او به فوتبال بر خلاف وزیر قبلی، این فشار را دو چندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت و دخالت دولت؛ اسلحه کی روش روی شقیقه فدراسیون فوتبال

حساسیت و دخالت دولت؛ اسلحه کی روش روی شقیقه فدراسیون فوتبال