مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1395 ساعت 17:402017-01-08سياسي

پیام تسلیت بعثه مقام معظم رهبری در پی جان باختن تعدادی از زائران کربلا


حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هموطنانمان درحادثه آتش سوزی هتل قصرالمولی در کربلای معلی را تسلیت گفت.

- حادثه ی آتش سوزی دریکی از هتل های شهر کربلا که به جان باختن و مصدوم شدن شماری از زائران عتبات عالیات منجر شد موجب تاٌلم شدید اینجانب گردید.

این زائران مومن که طعم شیرین زیارت اباعبدالله الحسین (ع) را چشیده بودند اینک به جوار رحمت حق پرکشیده و میهمان سرور و مولای خویش اند.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری (دام ظله) و همه مصیبت دیدگان این حادثه تسلیت می گویم و برای اصحاب مصیبت ازحق تعالی صبر و شکیبایی و برای قربانیان رحمت و رضوان الهی مسئلت دارم و شفای عاجل و سلامتی را برای همه آسیب دیدگان از حضرت احدیت طلب می کنم.

لازم می دانم ازتلاش همه عزیزانی که پیگیراموراین زائران بوده وهستند تشکر نموده وبر لزوم تسریع در رسیدگی و درمان این عزیزان تاٌکید کنم.

سید علی قاضی عسکربر اثر آتش سوزی شب گذشته در هتل قصر المولی در کربلا که بر اثر اتصالی در شبکه برق هتل رخ داد متاسفانه 5 نفر از زائران ایرانی جان خود را از دست دادند که چهار زن و یک مرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت بعثه مقام معظم رهبری در پی جان باختن تعدادی از زائران کربلا

پیام تسلیت بعثه مقام معظم رهبری در پی جان باختن تعدادی از زائران کربلا