مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1395 ساعت 17:562017-01-08سياسي

قاضی عسکر جان باختن تعدادی از زائران ایرانی در آتش سوزی هتلی در کربلا را تسلیت گفت


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه آتش سوزی هتل قصرالمولی در کربلا را تسلیت گفت.

- قاضی عسکر جان باختن تعدادی از زائران ایرانی در آتش سوزی هتلی در کربلا را تسلیت گفت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه آتش سوزی هتل قصرالمولی در کربلا را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه آتش سوزی هتل قصرالمولی در کربلا را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حادثه آتش سوزی در یکی از هتل های شهر کربلا که به جان باختن و مصدوم شدن شماری از زائران عتبات عالیات منجر شد موجب تاٌلم شدید اینجانب شد.

این زائران مومن که طعم شیرین زیارت اباعبدالله الحسین (ع) را چشیده بودند اینک به جوار رحمت حق پرکشیده و میهمان سرور و مولای خویش اند.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری (دام ظله) و همه مصیبت دیدگان این حادثه تسلیت می گویم و برای اصحاب مصیبت از حق تعالی صبر و شکیبایی و برای قربانیان رحمت و رضوان الهی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر جان باختن تعدادی از زائران ایرانی در آتش سوزی هتلی در کربلا را تسلیت گفت

قاضی عسکر جان باختن تعدادی از زائران ایرانی در آتش سوزی هتلی در کربلا را تسلیت گفت