مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1395 ساعت 23:412017-01-09سياسي

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آیین بزرگداشت سلیم مؤذن زاده


برگزاری آیین بزرگداشت و تجلیل از مقام مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی و تکریم شخصیت فرهنگی و خدمات اجتماعی اقدام شایسته ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در پیام سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که امشب صادر شده است، آمده است: برگزاری آیین بزرگداشت و تجلیل از مقام مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی و تکریم شخصیت فرهنگی و خدمات اجتماعی ایشان با توجه به سابقه خاندان پرفضیلت موذن زاده اردبیلی و جایگاه معنوی این خاندان از والد معظم او مرحوم شیخ عبدالکریم مؤذن زاده اردبیلی نخستین مؤذن رادیو ایران و برادر والامقام ایشان مرحوم رحیم موذن زاده که از موذنان نامی جهان اسلام بود اقدام شایسته ای است که باید از بانیان و مجریان آن صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

در این پیام آمده است: سبک منحصر به فرد مرحوم موذن زاده، صدای نافذ و پر قدرت او و شیوه مرصع خوانی در کنار صدای پر قدرت و مدح و منقبت و ارادت خالصانه او به خاندان عصمت و طهارت(ع)، نام و یاد سلیم مؤذن زاده را در جامعه فرهنگ مدار ایران اسلامی ماندگار خواهد کرد.

در پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح شده است: امید است گسترش تعالیم ارزشمند و تجلیل از ابعاد بی مانند شخصیت وی، به نحو شایسته ای فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آیین بزرگداشت سلیم مؤذن زاده

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آیین بزرگداشت سلیم مؤذن زاده