مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1395 ساعت 21:102017-01-10بين الملل

بازداشت جاسوس رژیم صهیونیستی در غزه


سرویس های امنیتی وزارت کشور فلسطین در نوار غزه از بازداشت یک جاسوس مهم و بارز رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرویس های امنیتی فلسطینی در نوار غزه سال گذشته یک جاسوس 53ساله رژیم صهیونیستی به نام "ن .

م.

" را بازداشت کردند.

فرد مذکور بیش از 8 سال برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می کرد و در این مدت اطلاعات مهمی در مورد مقاومت فلسطین و شاخه های نظامی آن در اختیار دشمن صهیونیستی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، در جریان تحقیقات به عمل آمده از این جاسوس اسراییلی مشخص شده است که یک افسر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی با او تماس گرفته و خود را یکی از افسران شاباک معرفی کرده است و از او خواسته در مقابل دریافت مبلغ مالی هنگفت و برخی امتیازات دیگر، اطلاعاتی در مورد مقاومت فلسطین برای رژیم صهیونیستی جمع آوری کند.

جاسوس مذکور نیز با این درخواست موافقت و اقدام به جاسوسی از مقاومت کرده تا اینکه اوایل سال گذشته توسط سرویس های امنیتی فلسطینی در نوار غزه شناسایی و بازداشت شد.

مأموریت های این جاسوس که از سال 2007 میلادی با رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده است، شامل ارائه اطلاعاتی از مقاومت فلسطین به دشمن صهیونیستی، پخش شایعه و فعالیت هایی از این قبیل بوده است تا جایی که به بانک پول رژیم صهیونیستی شهرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت جاسوس رژیم صهیونیستی در غزه

بازداشت جاسوس رژیم صهیونیستی در غزه