مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 دی 1395 ساعت 12:162017-01-11اقتصادي

عرضه بیمه نامه سنوات حقوق بگیران برای کارفرمایان


بیمه سنوات کارکنان ارگان ها، سازمان ها و شرکت ها توسط بیمه کوثر با هدف ایجاد پشتوانه مالی برای ایام بازنشستگی کارکنان و نیز کاهش تعهد مالی کارفرما طراحی و به مرحله اجرا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی و اعلام سرپرست مدیریت بیمه های عمروسرمایه گذاری بیمه کوثر، در این بیمه کارفرمایان با پرداخت مبلغی معادل سنوات قانونی کارکنان به صورت سالانه و فراهم آوردن پوشش های بیمه ای برای آن ها، سرمایه مناسب و مطمئنی را در زمان بازنشستگی یا قطع همکاری برای کارکنان تامین می کنند.

مرتضی کامرانی با بیان اینکه این بیمه در راستای ارایه خدمات بهینه و خرسندساز در سطح اقشار گوناگون جامعه، اجرایی شد، گفت: کارکنان متعهد امروز سازمان، در دوران سالمندی و در شرایطی که ممکن است به واسطه کهولت سن با هزینه های اضافی مواجه باشند، می توانند با استفاده از این سرمایه دغدغه های مالی خود را رفع کنند.

وی افزود: سازمان ها و شرکت هایی که قصد ارایه طرح های مکمل رفاهی برای مدیران و کارکنان خود را دارند، می توانند با استفاده از بیمه سنوات کوثر، علاوه بر اطمینان از تامین وجوه بازنشستگی کارکنان، از تسهیلات، تخفیف ها و مزایای پیش بینی شده که براساس شرایط بیمه نامه قابل ارایه است؛ برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بیمه نامه سنوات حقوق بگیران برای کارفرمایان

عرضه بیمه نامه سنوات حقوق بگیران برای کارفرمایان