مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 دی 1395 ساعت 21:402017-01-11سياسي

100 دستاورد برجام از زبان بعیدی نژاد


1- تثبیت حقوق مسلم هسته ای جمهوری اسلامی ایران در استفاده از انرژی هسته ای برای اهداف صلح آمیز از جمله غنی سازی و تولید چرخه سوخت هسته ای2- تثبیت تداوم فعالیت های هسته ای غنی سازی در سایت هسته ای نطنز3- تثبیت و تداوم برنامه های "تحقیق و توسعه" (R&D) هسته ای از جمله در حوزه غنی سازی در سایت های هسته ای4- ادامه تحقیق و توسعه روی تمام ماشین های پیشرفته به ویژه سانتریفیوژهای IR-4 و IR-5 و IR-6 که تاکنون چند مرحله از مراحل پیشرفته تحقیق و توسعه را طی کرده اند.

5- ادامه مراحل پیشرفته و تکمیل تحقیق و توسعه روی ماشین جدید سانتریفیوژ IR-8 که جدیدترین سانتریفیوژ طراحی شده توسط دانشمندان هسته ای ایران میباشد.

6- شروع به تولید انبوه ماشینهای IR-6 و IR-8 از سال هشتم اجرایی شدن برجام7- تقویت برنامه غنی سازی و چرخه ی تولید سوخت هسته ای در پایان ده سال با جایگزینی ماشین های جدید تولید شده پیشرفته که مراحل تحقیق و توسعه آنها تکمیل شده است به جای ماشین فعلی IR-1 .

8- ایجاد مرکز فن آوری پیشرفته فیزیک و دانش هسته ای در فردو از طریق همکاری بین المللی و با جلب آخرین فنآوری های پیشرفته جهان9- آغاز به تولید ایزوتوپ های پایدار هسته ای در سایت هسته ای فردو با استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته که برای اولین بار در ایران صورت میگیرد و میتواند نیازهای داخلی ایران برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 دستاورد برجام از زبان بعیدی نژاد

100 دستاورد برجام از زبان بعیدی نژاد