مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1395 ساعت 11:552017-01-12سياسي

حضور وزرای دولت در مراسم استقبال از ایرباس؛آبروریزی ملی؟!


آقایان وزرا اگر ذره ای به حیثیت دولت جمهوری اسلامی فکر کنند متوجه خواهند شد که شرکت آنان در مراسم فرش قرمز برای ورود یک هواپیما،در حقیقت موجب وهن دولت جمهوری اسلامی و شخص آنان در مقام عالی وزارتخانه های کشور است.

- بر اساس اخبار منتشر شده امروز اولین فروند از هواپیماهای خریداری شده ایران از شرکت ایرباس، وارد کشور خواهد شد؛ معامله ای که بر اساس برجام انجام شده است و برای ایرانیان از آنجاکه آغازی بر رفع تحریم های چندین ساله صنعت هوایی کشور است، اهمیتی نمادین دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اولین خرید صنعت هواپیمایی کشور امروز بعد از ظهر در فردوگاه مهر آباد تهران بر زمین خواهد نشست و احتمالا خوشحال تر از هر فرد دیگری، این آخوندی وزیر راه است که پس از قریب به چهار سال ناکامی در این وزارتخانه، امروز می تواند در مقابل دوربین های تلویزیونی جولان دهد! جولانی که متاسفانه به نظر می رسد ممکن است به سوی آبروریزی ملی هم پیش رود.

بر اساس این گزارش، شنیده شده است که از چند تن از وزرای دولت دعوت شده که در مراسم استقبال رسمی از یک فروند ایرباس، امروز در فرودگاه مهر آباد تهران حضور داشته باشند؛ خبر تاسف باری که ایران و ایرانیان را در انظار بین المللی به تمسخر واخواهد داشت؛ که چند وزیر ایرانی برای استقبال از یک فروند هواپیما در فرودگاه حاضر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزرای دولت در مراسم استقبال از ایرباس؛آبروریزی ملی؟!

حضور وزرای دولت در مراسم استقبال از ایرباس؛آبروریزی ملی؟!