مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1395 ساعت 13:162017-01-13سياسي

امام جمعه شاهین دژ: حفظ دستاوردهای علمی بدیهی ترین انتظار دانشمندان از دولت است


صیانت از دستاوردهای علمی بدیهی ترین انتظار دانشمندان از دولت است و نباید حاصل رنج آنها به ویژه انرژی هسته ای را به باد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شاهین دژ، حجت الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: باید برای صیانت از دستاوردهای علمی دانشمندان گام های بلند و مطمئن برداشت.

وی کشف پنج کانتینر تجهیزات خاص رایانه ای و تصویربرداری در تهران توسط وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام هوشمندانه و هوشیاری ماموران ذی صلاح جای تقدیر دارد.

باقری حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: مردم ما تاکنون از علما، روحانیان، دست اندرکاران نظام جدا نشده اند.

امام جمعه شاهین دژ اضافه کرد: در این مراسم ما مشاهده کردیم آنهایی که با شال سبز فتنه 88 را پدید آوردند و به پیامبر اکرم (ص) و اولیای الهی اهانت کرده و تصویر امام خمینی (ره) را پاره کردند، همان ها مجدد با شعارهایی مغایر با ارزش ها و آرمان ها در آیین تشییع حضور یافتند.

وی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه نماینده های ایران موافقت کرده اند که نیروگاه نطنز را از اورانیوم کاملا پاکسازی کنند ، بیان داشت: چنانچه این ادعا صحت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شاهین دژ: حفظ دستاوردهای علمی بدیهی ترین انتظار دانشمندان از دولت است

امام جمعه شاهین دژ: حفظ دستاوردهای علمی بدیهی ترین انتظار دانشمندان از دولت است