مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1395 ساعت 15:112017-01-13سياسي

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد لزوم گرامیداشت چهارشنبه سیاه 27 دی در سال57 اهواز


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حادثه چهارشنبه سیاه اهواز در 27 دی ماه سال 57 خواستار احیا و گرامیداشت بیش از پیش این رویداد مهم تاریخی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز ضمن گرامیداشت 27 دی ماه سال 57 اظهار کرد: حادثه چهارشنبه سیاه اهواز در 27 دی ماه سال 57 یکی از رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی در خوزستان و شهر اهواز است به طوری که روز قبل از آن شاه با وضعیتی ذلیلانه از کشور فرار کرده بود.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: مردم سراسر اهواز به شکرانه این نعمت جشن ملی بزرگی برپا کردند و به توزیع شیرینی پرداختند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه افزود: بر همین اساس نیز جامعه روحانیت اهواز مصوباتی را در نظر گرفت که در اجتماع بزرگ مردم در حسینیه اعظم اهواز قرائت شد.

وی تصریح کرد: هنگام قرائت این مصوبات، خبر حرکت تانک ها به سوی حسینیه داده شد و پس از دقایقی تانک ها حسینیه را به رگبار بستند و موجب به شهادت رساندن تعدادی از مردم از جمله شهید خوانساری شد.

وی افزود: آیت الله خزعلی که انصافاً خدمات زیادی به انقلاب کردند، هنگام سخنرانی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوی انقلاب اهواز، خبر فرار شاه را اطلاع رسانی کردند و مردم شادمان به خیابان ها ریختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد لزوم گرامیداشت چهارشنبه سیاه 27 دی در سال57 اهواز

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد لزوم گرامیداشت چهارشنبه سیاه 27 دی در سال57 اهواز