مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 08:402017-01-14ورزشي

اعتراض به اعدام در استادیوم


5 ماه پس از اجرای حکم اعدام در استادیوم شهدای نی ریز فارس،یک سایت فرانسوی با انتشار خبری مدعی شد که فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران به این اقدام اعتراض کرده و یک سازمانی غیردولتی در فرانسه نیز در اقدامی مداخله جویانه خواستار اعمال محرومیت برای فوتبال ایران در بازی های بین المللی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، مجرمی که 2 مهر امسال با حضور اولیای دم و سایر اهالی نی ریز در این استادیوم اعدام شده است، مردی 33 ساله بود که 25 فروردین، دختری 6 ساله به نام ستایش را ربود و پس از تعرض و سرقت طلاهایش، او را به قتل رساند.

اکنون پس از 5 ماه از اجرای حکم اعدام، سایت خبری فرانسوی سوفوت نوشته که فیفا (در اقدامی بی سابقه) به این قضیه ورود کرده و احتمال محرومیت ایران را بررسی می کند.

در خبر این سایت که تابناک آن را منتشر کرده، آمده: به تازگی یک سازمان غیردولتی در فرانسه به فیفا گزارش داده که در یکی از استادیوم های فوتبال ایران، مراسم اعدام در ملأعام انجام شده است.

این اقدام باعث اعتراض فیفا شده و این نهاد با ارسال نامه ای به امضای دبیرکل خود، به فدراسیون فوتبال ایران اعتراض کرده و خواسته تا از استادیوم ها برای اجرای اعدام استفاده نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به اعدام در استادیوم

اعتراض به اعدام در استادیوم