مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 11:152017-01-14حوادث

هک 4 هزار مودم وای فای و ADSL در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری نوجوان 19 ساله ای که اقدام به هک کردن چهار هزار مودم وای فای و ADSL کرده بود در عملیات وی‍ژه کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سردار عبد الرضا آقاخانی اظهار داشت: موضوع هک و نفوذ به سیستم های رایانه ای و شبکه ای امروزه به عنوان یک چالش و مشکل اساسی در فضای مجازی محسوب می شود که به شدت کاربران را تهدید می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر یکی از شایع ترین جرم هک و نفوذ در زمینه، هک مودم های وای فای و ADSL است، گفت: باید اذعان کرد شرکت هایی که این نوع مودم ها را به فروش می رسانند معمولاً تنظیمات امنیتی را بر روی آنها اعمال نمی کنند، بسیاری از کسانی که اقدام به خرید آنها می کنند هم اطلاع چندانی در این زمینه ندارند و به همین دلیل مورد هجوم هکرها قرار می گیرند که حداقل آسیب این هکرها نیز استفاده از پهنای باند اینترنت قربانیان است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بررگترین پرونده هک و نفوذ در سطح استان خبر داد و گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به سیستم مودم ADSLآنان نفوذ کرده است، موضوع در دستور کار ویژه کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت که در نهایت با کارهای علمی دقیق فرد مذکور شناسایی و در منزلش دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک 4 هزار مودم وای فای و ADSL در اصفهان

هک 4 هزار مودم وای فای و ADSL در اصفهان