مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 12:112017-01-14بين الملل

/همزمان با ششمین سالروز انقلاب/ تشدید اعتراضات در مهد انقلاب تونس و 4 شهر دیگر


همزمان با نزدیک شدن به برگزاری جشن های ششمین سالروز انقلاب تونس، شهر ،سیدی بوزید/ مهد انقلاب این کشور شاهد اعتراضات مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، روز جمعه (دیروز) برخی مناطق تونس از جمله سیدی بوزید، القصرین، سلیانه، بن قردان و قفصه شاهد برگزاری اعتراضات مردمی بود.

احتمال کشیده شدن این اعتراضات به دیگر شهرها بخصوص در سایه مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور وجود دارد.

همزمان با تشدید اعتراض ها در برخی شهرهای تونس، کمیته مستقل هماهنگ کننده جنبش های اجتماعی خواستار برگزاری تظاهرات و اعتراضات برای درخواست توسعه و بهبود اوضاع اقتصادی شد.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، شهر سیدی بوزید مهد انقلاب تونس بیشتر از سایر نقاط این کشور شاهد اعتراضات بود و در مناطق المکناسی، المزونه، منزل بوزیان و حی البراهمه واقع در این شهر مردم با برگزاری تظاهرات هایی خواستار اجرای طرح های توسعه ای و کاهش نرخ بیکاری و اجرای وعده های قبلی برای تغییر اوضاع اجتماعی شدند.

به دنبال این اعتراضات یک هیأت دولتی متشکل از محمد الطرابلسی وزیر امور اجتماعی و محمد الفاضل عبدالکافی وزیر توسعه، سرمایه گذاری و همکاری بین المللی به شهر سیدی بوزید رفت که انتظار می رود تصمیماتی برای این شهر که از مشکلات زیادی از جمله بالا بودن نرخ بیکاری جوانان رنج می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/همزمان با ششمین سالروز انقلاب/ تشدید اعتراضات در مهد انقلاب تونس و 4 شهر دیگر

/همزمان با ششمین سالروز انقلاب/ تشدید اعتراضات در مهد انقلاب تونس و 4 شهر دیگر