مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 14:162017-01-14بين الملل

درخواست مداخله مستقیم پوتین برای ممانعت از انتقال سفارت آمریکا به قدس


منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که محمود عباس در پیامی از روسیه خواسته برای ممانعت از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی مداخله مستقیم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، منابع فلسطینی اعلام کردند که صائب عریقات، دبیر اول کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) پیامی را از محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خطاب به ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به به وزیر خارجه روسیه تحویل داد.

به گفته منابع مذکور، در این نامه رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از پوتین خواسته مستقیما در این مساله مداخله کرده و دونالد ترامپ، رییس جمهوری منتخب آمریکا را قانع کند که سفارت آمریکا را از تل آویو به قدس انتقال ندهد.

عریقات گفت: پس از آنکه اطلاعاتی به دست ما رسید مبنی بر این که دونالد ترامپ قصد دارد سفارت آمریکا را به قدس انتقال دهد، من نامه دست نویسی را از عباس به پوتین انتقال دادم و صراحتا بگویم که در این نامه درخواست کمک از پوتین مطرح شده است.

منابع گفتند، این درخواست با استناد به قدرتی است که روسیه در تاثیر گذاری بر ترامپ از آن برخوردار است و عباس عملا در تلاش است تا روسیه نقشی را در مقابل نقش آمریکا ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مداخله مستقیم پوتین برای ممانعت از انتقال سفارت آمریکا به قدس

درخواست مداخله مستقیم پوتین برای ممانعت از انتقال سفارت آمریکا به قدس