مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 16:002017-01-14بين الملل

تمایل «محمود عباس» به تقویت نقش روسیه مقابل آمریکا


سفر مقامات فلسطینی به روسیه و نامه «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به رییس جمهور روسیه برای میانجیگری نشان از تمایل عباس به تقویت حضور روسیه مقابل آمریکا دارد.

- سفر مقامات فلسطینی به روسیه و نامه محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به رییس جمهور روسیه برای میانجیگری نشان از تمایل عباس به تقویت حضور روسیه مقابل آمریکا دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، منابع فلسطینی آگاه اعلام کردند صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین نامه ای از محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه داده و در این نامه درخواست کرده برای عدم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس واسطه شود.

بر اساس گزارش روزنامه الشرق الاوسط ، این درخواست عباس در راستای قدرت و نفوذ احتمالی روسیه برای تاثیرگذاری بر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا صورت گرفته و محمود عباس در برهه فعلی به دنبال جایگزینی نقش روسیه به جای نقش آمریکاست.

در همین راستا عریقات با سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه دیدار کرد و لاوروف از آمادگی مسکو برای میزبانی نشست محمود عباس و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد در صورتی که دو طرف آماده این موضوع باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل «محمود عباس» به تقویت نقش روسیه مقابل آمریکا

تمایل «محمود عباس» به تقویت نقش روسیه مقابل آمریکا