مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 18:202017-01-14فرهنگي

نوای موسیقی ملی و جهانی در جشنواره فجر فارس


سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس در بخش های موسیقی پاپ، سنتی، مقامی و هنرنمایی موسیقیدانان هلند و فرانسه ازامروز در شیراز آغاز شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، رییس انجمن موسیقی فارس گفت: در روز نخست جشنواره، کارگاه سبک شناسی موسیقی کلاسیک توسط استاد آذین موحد از ساعت 14 تا 17 در سالن غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برگزار می شود.

هدایت رضایی افزود: همچنین باشگاه دانشگاه شیراز در ساعت 18 روز نخست میزبان تریو رمبرانت از هلند و احسان اینانلو است و رسیتال پیانو کریستوف بوکودجیان از فرانسه در ساعت 21 در این باشگاه برگزار می شود.

همچنین در بخش موسیقی بومی، گروه مقام در تالار احسان ساعت 20 اجرا خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره نوای فجر، گروه های موسیقی پاپ، سنتی، مقامی در تالارهای حافظ ، احسان و باشگاه دانشگاه شیراز به طور همزمان اجرا خواهند داشت گفت: امسال در شهرستان ها شیوه اجرای برنامه ها به نحوی است که شکل رقابتی ندارد.

رییس انجمن موسیقی فارس گفت: در تلاشیم با همکاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بار دیگر هنرستان موسیقی شیراز را فعال کنیم تا نیروهای با استعداد و جوان بتوانند به آسانی از آموزش های علمی موسیقی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای موسیقی ملی و جهانی در جشنواره فجر فارس

نوای موسیقی ملی و جهانی در جشنواره فجر فارس