مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 11:002017-01-16سياسي

عده زیادی طاقت تحمل افکار آیت الله هاشمی رفسنجانی را نداشتند


دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی گفت: متاسفانه به دلیل اینکه عده بسیاری طاقت تحمل افکار آیت الله هاشمی رفسنجانی را نداشتند مدام ایشان را مورد انتقادات و هجمه های خود قرار می دادند.

- عده زیادی طاقت تحمل افکار آیت الله هاشمی رفسنجانی را نداشتند دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی گفت: متاسفانه به دلیل اینکه عده بسیاری طاقت تحمل افکار آیت الله هاشمی رفسنجانی را نداشتند مدام ایشان را مورد انتقادات و هجمه های خود قرار می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی عجم، شب گذشته در هفتمین روز مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در هیئت شهدای کاشمر برگزار شد، با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی سیاستمداری هوشمند، مجاهدی نستوه و طرفدار عزت، عظمت و بزرگی ایران و ملت ایران بود، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله عالمان نواندیش، صادق و امین بود که در راه آبادانی این کشور تلاش های بسیاری کرد.

وی با اشاره به اینکه ایشان عمر خود را در راه عزت اسلام و کشور ایران گذارند، گفت: مسئولیت ما در برابر همه بزرگان دین از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی این است که اندیشه ها، فکر و آرمان های آنها را درک کرده و به خوبی بشناسیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه باید دانست که قهرمانان ملی ما چه داشتند که قهرمان شدند و چه کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده زیادی طاقت تحمل افکار آیت الله هاشمی رفسنجانی را نداشتند

عده زیادی طاقت تحمل افکار آیت الله هاشمی رفسنجانی را نداشتند