مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 11:112017-01-16بين الملل

استقبال تشکیلات خودگردان از بیانیه پایانی کنفرانس پاریس


وزیر خارجه تشکیلات خودگردان و ییس کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین از بیانیه پایانی کنفرانس صلح پاریس استقبال و بر راهکار دو دولتی تأکید کردند.

- "، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از بیانیه پایانی کنفرانس صلح پاریس استقبال کرد و آن را دستاوردی دیگر در کنار قطعنامه تاریخی 2334 سازمان ملل علیه شهرک سازی توصیف کرد.

بر اساس گزارش وبگاه دنیا الوطن ، المالکی گفت: بیانیه پاریس تکمیل کننده قطعنامه سازمان ملل است که به صورتی اساسی بر راه کار دو دولتی و حمایت از آن و نیز الزام اسراییل به توقف اقدامات و سیاست های یکجانبه که علیه راهکار دو دولتی است، تمرکز می کند.

المالکی در ادامه تأکید کرد: 70 کشور در این کنفرانس و با مشارکت سازمان های مختلف منطقه ای دور هم جمع شدند تا بر ضرورت تشکیل دولت مستقل فلسطینی و عقب نشینی کامل اسراییل از مرزهای 1067 تأکید کنند و این یک اجماع بین المللی در محکومیت رژیم اشغالگر و اقدامات آن است و اسراییل را به احترام به قانون بین الملل و قوانین حقوق بشری فرامی خواند.

وی در پایان ضمن قدردانی از فرانسه، تأکید کرد وزارت خارجه فلسطین با فرانسه درباره نتایج کنفرانس صلح پاریس در راستای اجرایی شدن بندهای (بیانیه پایانی) آن و حصول پایان اشغالگری در تماس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال تشکیلات خودگردان از بیانیه پایانی کنفرانس پاریس

استقبال تشکیلات خودگردان از بیانیه پایانی کنفرانس پاریس