مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 16:412017-01-16بين الملل

واکنش گروه های فلسطینی به کنفرانس صلح پاریس؛ وقت تلف کردن بود


گروه های مختلف فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند تا زمانی که رژیم صهیونیستی به توافق ها و قطعنامه های امضا شده هیچ پایبندی ندارد؛ برگزاری کنفرانس پاریس و امثال آن فقط تلف کردن وقت است.

- واکنش گروه های فلسطینی به کنفرانس صلح پاریس؛ وقت تلف کردن بود گروه های مختلف فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند تا زمانی که رژیم صهیونیستی به توافق ها و قطعنامه های امضا شده هیچ پایبندی ندارد؛ برگزاری کنفرانس پاریس و امثال آن فقط تلف کردن وقت است.

گفت: هر بازگشتی به مذاکرات در سایه وضعیت فعلی و جنایت های ادامه دار اسراییل در حق ملت فلسطین و نیز واقعیت سیاسی کنونی تلف کردن وقت است.

ملت فلسطین مسیر راه حل مسالمت آمیز و گفت وگو را طی دو دهه کامل تجریه کرده و چیزی عایدش نشده است زیرا رژیم اشغالگر اسراییل از تمامی توافق ها از جمله توافق اسلو شانه خالی کرده است.

خضر حبیب نیز از اعضای جهاد اسلامی نیز گفت: تمامی این کنفرانس ها به ویژه کنفرانس پاریس، هیچ امتیاز جدیدی را نصیب مسأله فلسطین نکرده و جز در خدمت به منافع و اهداف اسراییل نبوده است.

حبیب سپس تصریح کرد: جهاد اسلامی با هر تلاشی که در راستای کم کردن از حقوق ملت فلسطین فعالیت می کند ، مبارزه می کند و رژیم اشغالگر اسراییل تا کنون از دولت فلسطین سخنی نگفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروه های فلسطینی به کنفرانس صلح پاریس؛ وقت تلف کردن بود

واکنش گروه های فلسطینی به کنفرانس صلح پاریس؛ وقت تلف کردن بود