مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 17:252017-01-16فرهنگي

سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس + فیلم


سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس در بخش های موسیقی پاپ، سنتی، مقامی و هنرنمایی موسیقیدانان هلند و فرانسه در شیراز در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، رییس انجمن موسیقی فارس گفت: در این دوره از جشنواره نوای فجر، گروه های موسیقی پاپ، سنتی، مقامی در تالارهای حافظ ، احسان و باشگاه دانشگاه شیراز به طور همزمان اجرا دارند.

رضایی با بیان اینکه امسال در شهرستان ها شیوه اجرای برنامه ها به نحوی است که شکل رقابتی ندارد افزود: تاکنون هیچ هزینه ای برای این جشنواره ها به فارس اختصاص نیافته و انتظار می رود ردیف بودجه ای برای این جشنواره ها و انجمن ها در نظر گرفته شود.

وی به برنامه های سه شنبه 28 دی هم اشاره کرد و افزود: سانس های ساعت 18 و 21 تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس در این روز به اجراهای فرزاد فرزین اختصاص دارد و همزمان با آن تالار احسان میزبان علاقه مندان به کنسرت محمد زندوکیلی در ساعت های 18 و 21 است.

چهارشنبه 29 دی کنسرت پاپ سیامک عباسی در دو نوبت ساعت های 18 و 21 در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برگزار می شود.

رضایی گفت: کارگاه آیین موسیقی های مناطق ایران توسط مریم فرسو از ساعت 14 تا 17 در سالن غزل تالار حافظ برگزار می شود و پنجشنبه 30 دی گروه موسیقی کاکوبند میهمان شیرازی هاست که در ساعت های 18 و 21 در تالار حافظ به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس + فیلم

سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس + فیلم