مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 09:552017-01-17ورزشي

نشست املاک فرسوده در منطقه 10/ بودجه مناطق جنوبی در سال 96 بیشتر شود


رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهرتهران با اشاره به نشست املاک فرسوده در منطقه 10 و برخی دیگر از مناطق شهر تهران گفت: مالکین از توان مالی لازم برای نوسازی برخوردار نیستند و از این حیث لازم است در بودجه سال 96 اعتبار بیشتری به این مناطق تخصیص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهه راستگو در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن عرض تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف ایران و تسلیت به آقای دنیا مالی به جهت فوت فرزندشان، پس از گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 به بازدیدهای دوره ای خود از این منطقه و بیان مشکلات آن از دیدگاه شهروندان پرداخت و اظهار داشت: وجود بافت فرسوده و ریزدانه در این منطقه از مشکلاتی است که لزوم توجه مسئولین به آن را ضروری ساخته است.

وی از نشست بعضی املاک فرسوده و عدم توان مالکین آن به نوسازی به عنوان مسئله دیگر یاد کرد و افزود: براین اساس لازم است با کمک و همراهی بیش از پیش مسئولین وتخصیص اعتبار لازم در بودجه سال96 نسبت به رفع این مشکل اقدام اساسی صورت گیرد.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران افزایش سرانه فضای سبز و بوستان را از ضرورت های دیگر دانست وگفت: با توجه به جمعیت قابل توجه جوانان منطقه لازم است سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست املاک فرسوده در منطقه 10/ بودجه مناطق جنوبی در سال 96 بیشتر شود

نشست املاک فرسوده در منطقه 10/ بودجه مناطق جنوبی در سال 96 بیشتر شود