مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 16:552017-01-17سياسي

عفاف نمونه ای ارزشمند از کرامت اخلاقی است


نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین گفت: کرامت بالاترین سطح از فضائل اخلاقی محسوب می شود و عفاف نمونه ای از کرامت اخلاقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی درجلسه شورای سیاستگذاری بنیاد عفاف و حجاب استان با اشاره به اینکه حجاب یکی از خروجی های عفاف به شمارمی رود، گفت: کسی که عفیف شود، به خاطر این که از پشتوانه اعتقادی مستحکمی برخوردار می شود، همواره در راه حفظ حجاب جدیت بیشتری دارد.

وی افزود: باید ساختارهای برنامه های عفاف و حجاب را از منابع دینی، نظیر قرآن و نهج البلاغه استخراج کنیم تا فعالیت هایمان دراین حوزه نمود بیشتری داشته باشد.

دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور هم دراین جلسه برتقویت ارزش های دینی و جلوگیری از تضعیف آن ها تأکید کرد و گفت: هر چه ارزش های دینی را تقویت کنیم، خدمت در جامعه توسعه می یابد.

حجت الاسلام اختری افزود: ورود به حوزه عفاف و حجاب از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که در راستای تقویت ارزش های دینی قرار دارد.

وی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که درجامعه مطالبه ترویج عفاف و حجاب به وجود بیاید و همه مردم در این حوزه دغدغه مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفاف نمونه ای ارزشمند از کرامت اخلاقی است

عفاف نمونه ای ارزشمند از کرامت اخلاقی است