مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 09:202017-01-18اقتصادي

شناسایی 13 گونه ارکیده وحشی در نوشهر


دبیر جشنواره ملی ارکیده نوشهر گفت: 13 گونه ارکیده وحشی در نوشهر رشد می کند که ثبت علمی جهانی شده است.

- شروین نوشین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین جشنواره ملی ارکیده ایران به میزبانی نوشهر از 13 بهمن خبر داد و گفت:این جشنواره با استفاده از تجربه سال گذشته و به صورت گسترده تر در باغ گیاه شناسی نوشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره امسال علاوه بر گستردگی فضای فیزیکی به کیفیت نیز توجه بیشتری شده است، اظهار کرد: گل ارکیده یک گل خاص است که شرایط محدود خود را دارد و تولید کنندگان آن نیز انبوه نیستند به همین دلیل امسال به موضوعات علمی توجه ویژه تری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر نوشهر و دبیر جشنواره با اشاره به اینکه مقالات مناسبی در قالب کتابچه به تولید کنندگان ارائه می شود، افزود: هدف ما حمایت از تولیدکنندگان است تا زمینه برای تولید بیشتر این گل زیبا فراهم شود.

نوشین با تاکید بر توجه به جذب گردشگران به منطقه و اشاعه بخش گردشگری در این جشنواره، تصریح کرد: نوشهر یکی از شهرهای توریستی و پر جاذبه مازندران و کشور است و در این جشنواره سعی شده است زمینه های بهتری برای جذب گردشگر فراهم شود و در این زمینه حضور تورهای گردشگری از شهرهای توریستی اصفهان و همدان برای حضور در این جشنواره فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 13 گونه ارکیده وحشی در نوشهر

شناسایی 13 گونه ارکیده وحشی در نوشهر