مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 11:102017-01-18بين الملل

سیلی خوردن نامزد ریاست جمهوری در شمال فرانسه


مانوئل والس نخست وزیر سابق و نامزد سوسیالیست انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه در جریان سفرش به منطقه لانبال (Lamballe) در شمال غربی این کشور، مورد حمله یک مرد جوان قرار گرفت و سیلی خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این خبرگزاری امروز (چهارشنبه) افزود: یک مرد جوان در حالی که والس دیروز قصد خروج از شهر و دست دادن با مردم را داشت، دستش را دراز کرد اما ناگهان در حالی که فریاد می زد اینجا انگلیس است ، به وی سیلی زده است.

یکی از خبرنگاران خبرگزاری فرانسه می گوید، نخست وزیر سابق فرانسه بسرعت به این عمل واکنش نشان داد و در نتیجه ضربه وارده شدید نبود.

در این هنگام یکی از ماموران امنیتی فرد مهاجم را به روی زمین دراز کرده و دستگیر می کند.

والس مدت کوتاهی پس از این ماجرا، در یک نشست مطبوعاتی با خونسردی به این حمله واکنش نشان داده گفت: من نیامده ام که از خودم سخن بگویم.

همواره کسانی بوده اند که می خواهند مانع از بیان دموکراسی شوند.

این نامزد سوسیالیست انتخابات 2017 ریاست جمهوری فرانسه در قطار بازگشت به پاریس نیز گفت حرکت امروز خشونت فیزیکی است و از مهاجم شکایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مانوئل والس 22 دسامبر 2016 (2 دی 95) نیز در جریان دیداری از استراسبورگ توسط یک مرد جوان با آرد مورد حمله قرار گرفت تا داستان پاشیدن آرد به سمت نامزدهای ریاست جمهوری این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی خوردن نامزد ریاست جمهوری در شمال فرانسه

سیلی خوردن نامزد ریاست جمهوری در شمال فرانسه