مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 11:552017-01-18سياسي

ناگفته های وکیل خانواده هاشمی از پرونده «مهدی هاشمی»


نشست خبری پر چالش رییس جمهور در عصر روز گذشته، مهم ترین موضوع امروز روزنامه های صبح کشور بود.

پاسخ رییس جمهور به پرسش های مختلف خبرنگاران از برجام تا وضعیت اقتصادی و البته سؤال های پرتکرار انتخاباتی، - روزنامه اعتماد امروز در یادداشتی با تیتر آمارهای عجیب آقای وزیر سابق! به نامه وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد که روز گذشته به صورت گسترده در رسانه های اصولگرا تحت عنوان وزیر اقتصاد دولت دهم با ارایه مستنداتی از مرکز آمار ایران گزارش بیکاری دولت یازدهم را راستی آزمایی و دلایلی بر رد این گزارش ها ارایه کرد منتشر شده بود، چنین پاسخ داد: آقای وزیر دولت احمدی نژاد در یادداشت خود نوشته است: دولت یازدهم نتوانسته حتی نصف متوسط سالیانه شغل خالص ایجاد شده در دولت های نهم و دهم، شغل ایجاد کند و لذا نرخ بیکاری در دولت یازدهم افزایش یافته است.

استدلال وی برای مقایسه فصل بهار سال 1384 و 1392 است و تعداد نیروهای فعال و شاغل را در این دو مقطع به این صورت نوشته و تفاوت آنها را برابر تولید شغل در دولت احمدی نژاد دانسته است.

سپس تفاضل تعداد شاغلان را در دو مقطع زمانی حساب کرده که حدود 2/3 میلیون نفر می شود و این را معادل مشاغل ایجاد شده در دوره احمدی نژاد دانسته است که برای 8 سال، به طور متوسط سالانه حدود 400 هزار شغل می شود! در ذیل جدول هم نوشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های وکیل خانواده هاشمی از پرونده «مهدی هاشمی»

ناگفته های وکیل خانواده هاشمی از پرونده «مهدی هاشمی»