مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 13:412017-01-18اقتصادي

تکمیل آزادراه تهران - شمال 6500 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: به دلیل وجود مشکلات پیشگیری نشده در تکمیل قطع اول ازادراه تهران- شمال در حال بررسی هستیم تا بدین ترتیب بازتعریفی مجدد درباره زمان بندی تکمیل قطعه اول ازادراه تهران - شمال داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازدید مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مسئولان بنیاد مستضعفان به عنوان شریک دولت در پروژه آزاد راه تهران شمال امروز این پروژه در حال انجام است.

در حاشیه این مراسم بازدید مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: آزادراه تهران - شمال از نظر عملیات اجرایی منحصر به فرد است و نوعی منبت کاری مهندسی محسوب می شود.

خیرالله خادمی ادامه داد: بلندترین پل و تونل کشور در آزادراه تهران - شمال وجود دارد و در این پروژه شاهد روسازی های بتنی با حجم انبوه خواهیم بود،بدین ترتیب که برنامه ریزی شد کل قطعات آزادراه تهران- شمال به غیر از قطعه 4 که تکمیل شده است روسازی بتنی شود.

خادمی با بیان اینکه قطعه اول آزادراه تهران شمال 32 کیلومتر طول دارد،گفت: در این قطعه 39 دهنه تونل وجود دارد که فقط 700متر حفاری تونل باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به ورود دستگاه روسازی بتنی به پروژه گفت: در تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه تهران - شمال 6500 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

تکمیل آزادراه تهران - شمال 6500 میلیارد تومان اعتبار می خواهد