مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 18:402017-01-18اقتصادي

آزادراه تهران - شمال ؛ منبت کاری مهندسی است


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از بررسی و بازتعریف زمان بندی تکمیل قطعه اول آزادراه تهران - شمال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مسئولان بنیاد مستضعفان به عنوان شریک دولت در پروژه آزاد راه تهران شمال امروز از این طرح بازدید کردند.

خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت : طرح آزادراه تهران - شمال از نظر عملیات اجرایی منحصر بفرد و منبت کاری مهندسی محسوب می شود.

وی گفت : بلندترین پل و تونل کشور در آزادراه تهران - شمال ساخته می شود و روسازی های بتنی با حجم انبوه انجام می گیرد و قرار است آزادراه تهران- شمال غیر از قطعه 4 که تکمیل شده است، روسازی بتنی شود.

خادمی با بیان اینکه قطعه اول آزادراه تهران شمال 32 کیلومتر طول دارد ، گفت : در این قطعه 39 دهنه تونل ساخته می شود که 700 متر حفاری تونل باقی مانده است.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به ورود دستگاه روسازی بتنی به پروژه گفت: در تونل بلند تالون ، روسازی بتنی آغاز شده است.

وی درباره قطعه اول آزادراه تهران - شمال گفت : وجود روستاهای مختلف در حاشیه این آزادراه موجب شده است به منظور حفظ آسایش ساکنان ، کارها به کندی انجام گیرد ضمن آنکه ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه تهران - شمال ؛ منبت کاری مهندسی است

آزادراه تهران - شمال ؛ منبت کاری مهندسی است