مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 23:052017-01-18سياسي

تسلیت رییس بنیاد اربکان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی


رییس بنیاد اربکان ترکیه در ملاقات خود با سفیر کشورمان در آنکارا با ابراز تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی مراتب همدردی خود را با دولت ، - تسلیت رییس بنیاد اربکان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس بنیاد اربکان ترکیه در ملاقات خود با سفیر کشورمان در آنکارا با ابراز تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی مراتب همدردی خود را با دولت ، ملت و خانواده آن مرحوم ابراز کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس بنیاد اربکان با اشاره به نقش موثر و فعال منطقه ای و بین المللی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، به ویژه همراهی ایشان با مرحوم اربکان برای تشکیل گروه دی 8 گفت : این دو بزرگوار همواره در تکاپوی توسعه جهان اسلام و حل مشکلات آن با ایجاد راه کار های مسالمت آمیز و وحدت بخش بودند .

وی افزود: ایده ایجاد تشکل سازمان دی 8 هم بر همین اساس از منشا فکری مثبت اندیش آنها شکل گرفت و باید بر این اساس همه کشور های اسلامی منطقه از توسعه این سازمان در جهت ایجاد رفاه و برقراری صلح ، ثبات و امنیت در منطقه استقبال کنند .

فاتح اربکان در این دیدار تصریح کرد :ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در زمان حیات خود نقش موثری در جهت ایجاد وحدت و اتحاد جهان اسلام داشتند ، ضایعه بزرگ برای جهان اسلام و مسلمانان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس بنیاد اربکان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

تسلیت رییس بنیاد اربکان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی