مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 09:252017-01-19سياسي

تغییرات گسترده فرهنگی باعث بروز طلاق های سریع شده است


اجتماعی زنان به تحقیقات دو دهه پیش و مقایسه آن با تحقیقاتی که 5 سال پیش انجام شد، پرداخت و گفت: این تحقیقات نشان از تغییرات گسترده فرهنگی است که باعث طلاق های سریع می شود.

- یک عضو شورای فرهنگی-اجتماعی زنان به تحقیقات دو دهه پیش و مقایسه آن با تحقیقاتی که 5 سال پیش انجام شد، پرداخت و گفت: این تحقیقات نشان از تغییرات گسترده فرهنگی است که باعث طلاق های سریع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کبری خزعلی با بیان اینکه عوامل مختلفی در تغییر فرهنگ دخیل است، اظهار کرد: از مهم ترین عوامل در تغییر فرهنگ ها، خانواده است.

در خانواده هایی که ماهواره وجود دارد، طلاق ها بیشتر است؛ این در حالیست که این خانواده ها مدعی هستند با وجود ماهواره، اعتقادات خود را حفظ کرده اند اما حقیقت این است که آسان نگاه کردن به طلاق یکی از تاثیرات پنهان برنامه های شبکه های ماهواره ای است.

این عضو شورای فرهنگی – اجتماعی زنان ادامه داد: متاسفانه امروزه خانواده ها مشاور فرزندان شان نیستند و فرزندان در دوران بلوغ توسط هم شاگردی ها و افراد دیگر هدایت می شوند؛ در حالی که خانواده باید کنار آنان باشد.

وی به فضای فرهنگی داخل کشور اشاره و اظهار کرد: علاوه بر برنامه های شبکه های ماهواره ای، برخی فیلم ها و فضاهای فرهنگی داخلی باعث سوق دادن افراد به فضای فرهنگی غیر واقعی از جامعه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات گسترده فرهنگی باعث بروز طلاق های سریع شده است

تغییرات گسترده فرهنگی باعث بروز طلاق های سریع شده است