مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 18:262017-01-19بين الملل

اجازه نمی دهیم تروریسم در منطقه باقی بماند


«عماد خمیس» نخست وزیر سوریه با تاکید به اینکه « اجازه نمی دهیم تروریسم در منطقه ریشه بدواند و باقی بماند»، گفت که ائتلافی واقعی درمنطقه متشکل از ایران، - عماد خمیس نخست وزیر سوریه با تاکید به اینکه اجازه نمی دهیم تروریسم در منطقه ریشه بدواند و باقی بماند ، گفت که ائتلافی واقعی درمنطقه متشکل از ایران، سوریه،عراق، روسیه و نیروهای مقاومت برای مقابله با تروریسم و جلوگیری از گسترش آن به ویژه در سوریه و عراق شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عماد خمیس در جریان سفر به جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با پایگاه خبری لبنانی العهد که روز پنجشنبه منتشر شد، خاطر نشان کرد که هدف این ائتلاف واقعی، نابودی و ریشه کنی تروریسم است.

وی تصریح کرد: تروریسم ، آفتی است که نمی تواند در مناطق ما ریشه بدواند و همه کشورهای دارای حاکمیت و برادران ما در مقاومت هم هرگز نمی پذیرند این آفت در منطقه وجود داشته باشد.

نخست وزیر سوریه اظهارداشت: رویکرد و اولویت نخست ، خلاص شدن از شر گروه های تروریستی است حال هرعنوان و نامی داشته باشند.

عماد خمیس در باره سفرش به تهران گفت: این سفر یک امر طبیعی است برای دو کشور برادر که روابطی ریشه ای دارند و برهمین اساس مقامات و مسئولان ایرانی و سوری همواره به کشورهای یکدیگر سفر و با هم ملاقات می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم تروریسم در منطقه باقی بماند

اجازه نمی دهیم تروریسم در منطقه باقی بماند