مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 09:512017-01-21سياسي

بدون هیچگونه اغماضی به پرونده اتهامات حسین فریدون رسیدگی شود


104 تشکل انقلابی دانشجویی سراسر کشور با انتشار نامه ای سرگشاده خواستار رسیدگی به پرونده اتهامات حسین فریدون، برادر رییس جمهور شدند.

- همان طور که مستحضرید، باورها و اعتقادات مردم به انقلاب اسلامی از بزرگترین سرمایه های این نظام است و اگر لطمه ای به این اعتقادات وارد شود، ضررهای جبران ناپذیری خواهد داشت.

متاسفانه در اوضاع فعلی کشور که عموم مردم به دلیل شرایط وخیم اقتصادی در تنگنا قرار گرفته اند، خبر فسادهای اخیر مانند مسئله حقوق های نجومی، اختلاف 8 هزار میلیاردی در صندوق فرهنگیان، اختلاس 1200 میلیاردی در بانک ملت و … همچون موریانه به جان پایه های اعتقادی مردم افتاده است و در این بین مبارزه قاطع و جدی دستگاه های مختلف در قوه قضاییه، مقننه و مجریه تسکینی بر این دردها خواهد بود.

شواهد و قرائن موجود نشان می دهد حسین فریدون، برادر جناب عالی، به عنوان یکی از متهمان دخیل در این پرونده های فساد بوده که به دلایل مختلفی قوه قضاییه امکان بررسی این اتهامات را ندارد.

از جمله شایعاتی که در این بین مطرح بوده این است که حضرت عالی به عنوان ریاست جمهور، اجازه رسیدگی به این پرونده برادرتان را نمی دهید.

بنابراین ما نمایندگان تشکل های دانشجویی (که اسامی آن ها در ذیل این نامه آورده شده است) مصرانه از شما درخواست داریم برای جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون هیچگونه اغماضی به پرونده اتهامات حسین فریدون رسیدگی شود

بدون هیچگونه اغماضی به پرونده اتهامات حسین فریدون رسیدگی شود