مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 18:512017-01-22ورزشي

صمد مرفاوی: حملات تیم ماشین سازی را کنترل کردیم/ از کسب تک امتیاز راضی هستیم


می دانستم تیم ماشین سازی می خواهد از امتیاز خانگی اش استفاده کند و به برتری دست یابد و ما به خوبی توانستیم حملات تیم میزبان را کنترل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز، صمد مرفاوی شامگاه امروز بعد از تساوی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در کنفرانس خبری اظهار داشت: از بازیکنان تیمم تشکر می کنم که تمام برنامه هایی که به آنها گفته بودم را در زمین اجرا کردند و باید عنوان کنم از نتیجه بازی و عملکرد شاگردانم راضی هستم و همین تک امتیاز می تواند در آینده به کمک ما آید.

وی گفت: با توجه به شناختی که از ماشین سازی داشتیم به خوبی می دانستیم که این تیم می خواهد از امتیاز خانگی خود استفاده کند و سه امتیاز را کسب کند و توانستیم حملات تیم میزبان را کنترل کنیم، هر چند موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادیم و حتی می توانستیم در این بازی به پیروزی دست یابیم.

سرمربی صبای قم تصریح کرد: بازی متعادلی بود و هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتند، اما در نهایت این دیدار با تساوی به اتمام رسید.

وی گفت: کتمان نمی کنم بازیکنان هر دو تیم به دلیل شرایط قعرنشینی در جدول خصوصا در خط دفاعی استرس داشتند و با اضطراب بازی کردند و با استرس نمی توان بازی خوبی انجام داد، با این وجود ما به آنچه در نظر داشتیم، دست یافتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمد مرفاوی: حملات تیم ماشین سازی را کنترل کردیم/ از کسب تک امتیاز راضی هستیم

صمد مرفاوی: حملات تیم ماشین سازی را کنترل کردیم/ از کسب تک امتیاز راضی هستیم