مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 10:252017-01-23سياسي

معرفی 8 ایده برتر برای رقابت در ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی


هیئت داوران نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از مجموع 20 ایده راه یافته به آخرین مرحله داوری، 8 ایده را به عنوان ایده های نهایی برای رقابت در این رویداد انتخاب و معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ دبیر نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی امیرکبیر، زمان برگزاری رقابت های پایانی این رویداد تخصصی را 11 بهمن ماه اعلام کرد.

علی علیزاده گفت: به دنبال فراخوان ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، دانشجویان از دانشگاه های کشور بیش از 70 ایده در 3 حوزه بازاریابی، بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی آرایشی؛ فرمول جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی و بسته بندی جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی، به دبیرخانه ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال کردند که پس از دو مرحله داوری و بررسی، 8 ایده برتر انتخاب شدند.

وی در معرفی طرح های برگزیده برای ارائه حضوری در روز پایانی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی افزود: براساس رأی هیئت داوران، طرح های Beauty mirror از رضا فهمی، تولید تانن پوسته پسته برای استفاده در صنایع آرایشی و شوینده ها متعلق به شهرام فداییان، ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده متعلق به شیوا اسبری، تولید نانو ماسک لیفتینگ ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 8 ایده برتر برای رقابت در ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی

معرفی 8 ایده برتر برای رقابت در ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی