معرفی 8 ایده برتر برای رقابت در ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشیهیئت داوران نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از مجموع 20 ایده راه یافته به آخرین مرحله داوری، 8 ایده را به عنوان ایده های نهایی برای رقابت در این رویداد انتخاب و معرفی کردند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ دبیر نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی امیرکبیر، زمان برگزاری رقابت های پایانی این رویداد تخصصی را 11 بهمن ماه اعلام کرد. علی علیزاده گفت: به دنبال فراخوان ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، دانشجویان از دانشگاه های کشور بیش از 70 ایده در 3 حوزه بازاریابی، بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی آرایشی؛ فرمول جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی و بسته بندی جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی، به دبیرخانه ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال کردند که پس از دو مرحله داوری و بررسی، 8 ایده برتر انتخاب شدند. وی در معرفی طرح های برگزیده برای ارائه حضوری در روز پایانی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی افزود: براساس رأی هیئت داوران، طرح های Beauty mirror از رضا فهمی، تولید تانن پوسته پسته برای استفاده در صنایع آرایشی و شوینده ها متعلق به شهرام فداییان، ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده متعلق به شیوا اسبری، تولید نانو ماسک لیفتینگ ص برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |