مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 11:502017-01-23فرهنگي

اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در سینما فرهنگ ایلام


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اکران فیلم های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فجر در سینما فرهنگ ایلام خبرداد.

- اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در سینما فرهنگ ایلام معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اکران فیلم های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فجر در سینما فرهنگ ایلام خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز ایلام؛ عمران خودآموز با بیان اینکه اکران فیلم های این جشنواره در مراکز استان ها از 14 تا 21 بهمن ماه است افزود: قرار است بعد از انتخاب و معرفی آثار، 20 فیلم در 40 سانس در سینما فرهنگ ایلام اکران شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد بزرگ با هدف ایجاد فضای اکران فیلم های فاخر تولید ملی در استان ها برگزار می شود یاد آور شد: برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره از ظرفیت های بخش خصوصی نیز بهره می گیریم و شرایطی را به وجود می آوریم که بخش عمده ای از هم استانی ها بتوانند فیلم های جشنواره سی و پنجم را همزمان با تهران ببینند.

نمایش فیلم های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از روز 14 بهمن همزمان با تهران در بسیاری از مراکز استان های کشور نیز اکران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در سینما فرهنگ ایلام

اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در سینما فرهنگ ایلام