مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 15:052017-01-23سياسي

وقتی میزبان پنج دهه لباس ایران آوار می شود


جشنواره مد و لباس فجر در ششمین گام خود، به یقین برنامه ویژه ای برای پاسداشت تلاش آتش نشانان قهرمان و فعالان تولید و توزیع لباس خواهد داشت تا بتواند آنچه را که در این چند روز گذشته به نحوی پاسداشت کند.

- حمید قبادی - دبیر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد - با توجه به آتش سوزی در ساختمان پلاسکو، یادداشتی را در اختیار ایسنا قرار داده که در آن آمده است: حادثه دردناک ساختمان پلاسکو، بار دیگر اگرچه زخمی سنگین را بر خاطره های مردم ایران وارد ساخت، اما نشان داد دلاوری و فداکاری در راه مردم این سرزمین ریشه در قلب و جان مردانی دارد که بی منت از جان خود برای حفظ جان و مال هموطنان شان می گذرند.

قلب تهران که شکست، همه مردم ایران بغض های شان ترکید.

پلاسکو ساختمانی که پنج دهه میزبان فعالان پوشاک این سرزمین بود، ظرف چند ساعت بر سر دلاوران آتش نشان و امدادگرانی فروریخت که برای نجات این ساختمان دلاورانه دل به خطر زدند.

اینجا لازم می دانم با چشمانی اشکبار از این همه رشادت و دلاوری آتش نشانان که مردانه و عیارانه در برابر مسوولیت ارزشمند خود جانفشانی کردند، قدردانی کنم و به نمایندگی از جامعه مد و لباس ایران، اعلام کنم که این قهرمانی تا ابد در ذهن مردم این خاک و آب باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی میزبان پنج دهه لباس ایران آوار می شود

وقتی میزبان پنج دهه لباس ایران آوار می شود