مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 15:252017-01-23سياسي

مسئولان روستایی از تسطیح اراضی کشاورزی جلوگیری می کنند


در زمینه تسطیح اراضی کشاورزی حدود 2 میلیارد تومان بودجه برای این شهرستان اختصاص داده شد اما برخی از مسئولان روستایی جلوی این امر را می گیرند که جای تاسف دارد.

- امام جمعه فریدونکنار گفت: در زمینه تسطیح اراضی کشاورزی حدود 2 میلیارد تومان بودجه برای این شهرستان اختصاص داده شد اما برخی از مسئولان روستایی جلوی این امر را می گیرند که جای تاسف دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمود جلالی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از فرمان هایی است که رهبری بر روی آن تاکید دارند، گفت: مسئولان اداره های فریدونکنار باید نسبت به ترویج اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و این امر را در شهرستان نهادینه کنند.

وی افزود: لازم است که در صنایع مختلف شامل کشاورزی و پرورش ماهی به همت مسئولان شهرستانی و استانی خودکفا شویم.

جلالی با انتقاد از سنگ اندازی برخی از مسئولان در زمینه طرح های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: برای پیشرفت شهر و بهبود معیشت مردم لازم است که همه نهادها تلاش کنند و نباید با سنگ اندازی جلوی تامین نیازهای مردم را بگیریم.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: در زمینه تسطیح اراضی کشاورزی حدود 2 میلیارد تومان بودجه برای این شهرستان اختصاص داده شد اما برخی از مسئولان روستایی جلوی این امر را می گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان روستایی از تسطیح اراضی کشاورزی جلوگیری می کنند

مسئولان روستایی از تسطیح اراضی کشاورزی جلوگیری می کنند