مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 16:502017-01-23سياسي

ورود معاون دبیرکل سازمان آیسسکو به مشهد


معاون دبیرکل آیسسکو سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان کنفرانس اسلامی،امروز، همراه هیاتی از میهمانان خارجی برای شرکت در رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام وارد مشهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صداو سیما"،دکتر امینه الحجری معاون دبیرکل آیسسکو،دکترمحمد عبداالله السیدیونس مدیرکل فرهنگی آیسسکو، وزیرفرهنگ تانزانیا، وزیر محیط زیست ایالت پنجاب پاکستان به همراه نماینده زن مجلس فدرال پاکستان در ابتدای ورود در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی قرار گرفتند.

جانشین استاندار خراسان رضوی در نشستی با این میهمانان گفت: مراسم رسمی افتتاحیه مشهد پایتخت فرهنگ جهان اسلام روز سه شنبه پنجم بهمن با حضور میهمانان مختلفی از کشورهای اسلامی برگزار می شود.

سید جواد حسینی افزود: مشهد با پذیرش سالانه 27 میلیون زائر که دو میلیون نفر از آنها خارجی هستند ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد و تقویت صلح، عدالت و فضیلت در جهان به ویژه کشورهای اسلامی دارد.

معاون دبیرکل آیسسکو نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در مشهد گفت: این شهر با ظرفیت بالای فرهنگی، پایتخت فرهنگ جهان اسلام است و آیسسکو این موضوع را تایید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود معاون دبیرکل سازمان آیسسکو به مشهد

ورود معاون دبیرکل سازمان آیسسکو به مشهد