مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 09:162017-01-24سياسي

«سرزمین نخبگان» زندگی یک فعال فرهنگی را بررسی می کند


چهارمین قسمت مستند «سرزمین نخبگان» با موضوع فعالیت های فرهنگی و آموزشی یکی از فعالان اجتماعی کشورمان روی آنتن شبکه افق می رود.

- چهارمین قسمت مستند سرزمین نخبگان با موضوع فعالیت های فرهنگی و آموزشی یکی از فعالان اجتماعی کشورمان روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ علی مهری تمام سال های جوانی خود را برای رسیدن به هدفی که از ابتدا در نظر داشت صرف کرد و در این مسیر دریافت که دستیابی به این هدف مستلزم تلاشی زیاد است به همین دلیل کمر همت را بست و گام در راهی دشوار گذاشت.

تفاوت او با دیگرانی که در حرفه او هستند، دغدغه مندی هایش است؛ مهری می گوید با دست خالی شروع کرده و هیچ حامی ای نداشته است ولی چون هدفی زیبا را برگزیده بود و احساس نیاز می کرد، تمام درهای مقابلش نیز برایش باز شده اند.

مجموعه مستند سرزمین نخبگان این هفته به روایت زندگی علی مهری اختصاص دارد، او نه دانشمند است و نه مخترع، چیزی را کشف نکرده و حتی مدارج علمی بالایی هم ندارد؛ کارخانه دار، تاجر و سیاست مدار هم نیست، آنقدرها هم پولدار نبوده که تعجب برانگیز باشد بلکه کاری انجام داده که شاید هر کسی توان انجامش را نداشته باشد.

این فعال فرهنگی و اجتماعی در سال 1339 در استان خراسان به دنیا آمد، پدری کشاورز و خانواده ای کم بضاعت داشت؛ علی مجبور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرزمین نخبگان» زندگی یک فعال فرهنگی را بررسی می کند

«سرزمین نخبگان» زندگی یک فعال فرهنگی را بررسی می کند