مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:352017-01-24بين الملل

قدم های آهسته بان کی مون به سمت کرسی ریاست جمهوری کره جنوبی


از زمانی که دبیرکل سابق سازمان ملل طی یک ماه اخیر به کشورش کره جنوبی بازگشت و مانند یک قهرمان در مهمترین فرودگاه سئول مورد استقبال قرار گرفت، - گام های زیادی را در مسیر رسیدن به ریاست جمهوری برداشته است، اما هر بوروکراتی به سرعت خواهد فهمید پیروی از نقش های سنتی سیاسی ضرورتاً به معنای موفقیت سیاسی نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، بان کی مون، دبیرکل سابق سازمان ملل پس از بازگشت به خانه با رفتن به مزار پدرش و دیدار با مادرش آداب را به جا آورد سپس درصدد ترکیب آن با اقدامات سیاسی برآمد و بر سر قبور شش رییس جمهور سابق کشورش نیز حاضر شد.

او با زنده های دنیای سیاست نیز تجربه هایی داشت و برای مثال هفته گذشته به دیدن لی میونگ بک، رهبر اسبق محافظه کاران تا سال 2013 رفت که همچنان روابط سیاسی قدرتمندی دارند.

بان کی مون همچنین تلفنی با پارک گئون های، رییس جمهور کره جنوبی که فعلاً منتظر تصمیم دادگاه درباره حکم استیضاح خود است، صحبت کرد.

اما در چشم مردم او مردی است که از کودکان نگهداری کرده و به بزرگسالان غذا می دهد؛ از فروشگاه های شلوغ خرید کرده و در مقابل معابد بودا سجده می کند.

اکنون به نظر واضح می رسد که مساله اعلام "زمان" برنامه بان کی مون برای کاندیداتوری ریاست جمهوری است نه اینکه این سوال مطرح شود که او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم های آهسته بان کی مون به سمت کرسی ریاست جمهوری کره جنوبی

قدم های آهسته بان کی مون به سمت کرسی ریاست جمهوری کره جنوبی