مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 18:002017-01-24فرهنگي

یک بازیگر همچنان در کما است / «دشواری در مراحل بازنشستگی»


کاظم افرندنیا دیگر با صدای بلند نمی تواند حرف بزند، چشمانش بسته است.

آرام نفس می کشد اما هنوز هم در اوج بی صدایی ابهت و قامتش را حفظ کرده است، - یک بازیگر همچنان در کما است / دشواری در مراحل بازنشستگی کاظم افرندنیا دیگر با صدای بلند نمی تواند حرف بزند، چشمانش بسته است.

آرام نفس می کشد اما هنوز هم در اوج بی صدایی ابهت و قامتش را حفظ کرده است، روی تخت بیمارستان خوابیده و بی شک هنوز هم عاشقانه کارش را دوست دارد، این را خودش پیش از این گفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، طی چند روز اخیر خبر رسید که کاظم افرندنیا بازیگر پیشکسوت به خاطر خونریزی مغزی راهی بیمارستان شده و در بخش آی سی یو بستری شده است، وقتی 5 بهمن ماه به ملاقاتش می رویم، خانواده اش را می بینیم که در آنجا حضور دارند اما به دلیل اینکه در کما به سر می برد و فعلا تحت نظر مراقبت های ویژه است، نباید سرش شلوغ باشد و تقریبا امکان ملاقات فراهم نمی شود.

و در هنگام حضور خبرنگار ایسنا، علی دهکردی- نایب رییس انجمن بازیگران خانه سینما، کامران ملکی- عضو هیات مدیره خانه سینما، رضا صفایی پور بازیگر پیشکسوت و فرامرز روشنایی به نمایندگی از انجمن بازیگران پیشکسوت در بیمارستان فیروزگر حاضر هستند تا از نزدیک جویای احوال کاظم افرندنیا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بازیگر همچنان در کما است / «دشواری در مراحل بازنشستگی»

یک بازیگر همچنان در کما است / «دشواری در مراحل بازنشستگی»