مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1395 ساعت 11:502017-01-25بين الملل

پترائوس: آمریکا گزینه نظامی را در مورد ایران باز نگه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در گزارشی نوشت: دیوید پترائوس مدیر سابق سازمان سیا روز گذشته در تل آویو گفت آمریکا باید گزینه نظامی را در خصوص ایران همچنان باز نگه دارد.

پترائوس همچنین در کنفرانسی در تل آویو و در واکنش به موضوع انتقال سفارت خانه آمریکا به بیت المقدس گفت امیدوارم اتفاقی رخ دهد که سبب برقراری صلح و از بین نرفتن گزینه برای تعیین پایتخت فلسطین شود.

ژنرال دیوید پترائوس رییس سابق سیا با شرکت در دهمین کنفرانس موسسه مطالعات امنیتی ملی در تل آویو به برخی موضوعات پیش روی دولت جدید آمریکا پرداخت.

او روز سه شنبه گفت: آمریکا در صورت لزوم، باید برای اقدام علیه ایران آماده باشد.

پترائوس که یکی از نامزدهای نهایی برای تصدی سمت وزارت دفاع آمریکا بود، ممکن است در تکیه زدن بر این سمت به موفقیت نرسیده باشد، اما همچنان یکی از افراد نزدیک به رییس جمهور آمریکا قلمداد می شود، و طی سال گذشته رایزنی های زیادی با او انجام داد که به شکل گیری راهبرد دفاعی ترامپ کمک کرد.

یدیعوت احارونوت در پایگاه اینترنتی خود افزود پیش بینی می شود ترامپ ماه آینده در واشنگتن میزبان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل باشد، زمانی که به نظر می رسد این دو درباره موضوعاتی از قبیل انضمام کرانه باختری رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پترائوس: آمریکا گزینه نظامی را در مورد ایران باز نگه دارد

پترائوس: آمریکا گزینه نظامی را در مورد ایران باز نگه دارد