مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1395 ساعت 12:412017-01-26اقتصادي

تلویزیون های 3 بعدی به تاریخ پیوستند


به نظر می رسد کسانی که در آن زمان به این نتیجه رسیده بودند که آینده صنعت سینما 3D است، دو نکته ی مهم را در نظر نگرفته بودند: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو پس از سال ها هیاهو (و سپس سال ها بی خبری)، تلویزیون های سه بعدی بالاخره به پایان راه خود رسیدند.

ال جی و سونی که آخرین و تنها تولیدکنندگان تلویزیون های سه بعدی در جهان بودند، هر دو پشتیبانی از این تکنولوژی را متوقف خواهند کرد.

تیم السی، مدیر بخش توسعه ی محصولات ال جی در مصاحبه با CNET می گوید: قابلیت سه بعدی برای استفاده ی خانگی، هرگز در صنعت [ساخت تلویزیون] به صورت جهانی مورد استقبال واقع نشد و همچنین [در میان مصرف کنندگان] دیگر هنگام خرید تلویزیون یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب محسوب نمی شود.

تحقیقات نشان می دهند که این تلویزیون ها در اولویت خرید قرار ندارند و حتی بعد از خرید نیز مقدار استفاده از قابلیت [سه بعدی] چندان زیاد نیست.

ما تصمیم گرفته ایم پشتیبانی از 3D را در سال 2017 متوقف کنیم تا تمرکز خود را روی قابلیت های جدیدی مانند HDR که محبوبیت جهانی بیشتری دارند، بگذاریم.

بن آرنولد، از مدیران اجرایی NPD نیز در مصاحبه با CNET می گوید: به نظر من این واقعیت که سونی و ال جی دیگر تلویزیون سه بعدی تولید نمی کنند، نشان می دهد مصرف کنندگان هنگام خرید تلویزیون به دنبال ویژگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون های 3 بعدی به تاریخ پیوستند

تلویزیون های 3 بعدی به تاریخ پیوستند