مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1395 ساعت 20:552017-01-26بين الملل

تغییر سیاست انگلیس درباره بشار اسد


" از لندن؛ بوریس جانسون، در سخنانی در کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس گفت: باید واقع بین بود زیرا اوضاع تغییر کرده است و به همین علت، بشار اسد باید اجازه یابد در انتخابات کشورش شرکت کند.

وزیر امور خارجه انگلیس در پاسخ به پرسش های اعضای مجلس اعیان انگلیس با چرخشی آشکار در سیاست این کشور درباره بشار اسد گفت: اگرچه موضع ما این بوده است که بشار اسد باید برود، اما وی می تواند در روند دستیابی به صلح، در انتخابات سوریه شرکت کند.

روزنامه گاردین هم در این باره نوشت، سیاست انگلیس از نخستین روزهای آغاز بحران در سوریه، برکناری بشار اسد بود اما اکنون بوریس جانسون می گوید با روی کار آمدن دونالد ترامپ و در آستانه ملاقات ترزا می، نخست وزیر انگلیس با رییس جمهور جدید آمریکا، همه طرف ها نیازمندند موضعشان را درباره سوریه، بازنگری کنند زیرا سیاست پیشین، دیگر چندان متقاعد کننده نیست.

گاردین نوشت سیاست دراز مدت وزارت خارجه انگلیس تاکنون این بود که بشار اسد فقط می تواند به مدت کوتاهی، در دوران یک دولت موقت بر سر کار باشد و بوریس جانسون، چند روز پس از وزیر شدن گفت: بشار اسد باید برود.

به نوشته گاردین، پس از این که مخالفان دولت سوریه در حلب شکست خوردند و ترامپ درباره بازسازی روابط با روسیه سخن گفت و دولت ترکیه با مسکو همکاری کرد، اوضاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سیاست انگلیس درباره بشار اسد

تغییر سیاست انگلیس درباره بشار اسد